80000 15000000 ريال
دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل 4G فول باند نمایش بزرگتر

تقویت کننده آنتن موبایل 4G فول باند

GW-24GDWL

محصول جدید

ویژگی‌های قطعه تقویت کننده آنتن دهی گوشی موبایل 4G فول باند:

1. افزایش سرعت اینترنت در حالت 3G  و 4G تمامی اپراتورها
2. پشتیبانی از تمام اپراتورهای سیگنال موبایل در کشور از جمله ایرانسل همراه اول رایتل
3.قابلیت تنظیم سیگنال موبایل ورودی بر حسب کیفیت سیگنال تقویت شده

جزئیات بیشتر

همراه با گارانتی تعویض یکساله و نصب رایگان جهت سفارش با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

اطلاعات بیشتر

خرید دستگاه تقویت کننده موبایل 2G/3G/4G/5G فول باند

دستگاه تقویت کننده موبایل 2G/3G/4G/5G فول باند، دارای قدرت خروجی 27 dbi و قادر به پوشش کامل فضاهای مدنظر و رفع مشکلات مکالمه و مشکل افت سرعت اینترنت انواع اپراتورهای موبایل از جمله اپراتور تلفن همراه ایرانسل همراه اول و رایتل را داراست. تقویت کننده های فول باند سیگنال موبایل در محدوده فرکانسی 2g 3g 4g عمل کرده و میتوان این مدل از سیستم های آنتن دهی موبایل را ، کاملترین نوع تقویت کننده های موبایل نامید که توان ساپورت تمامی بازه های فرکانسی را داراست. جهت سفارش و خرید این سیستم تقویت امواج موبایل ، با کارشناسان شرکت موبایل آمپلی فایرز در تماس باشید.

ویژگی‌های دستگاه تقویت کننده موبایل 4G/5G فول باند:

  1. طراحی شده بر اساس استانداردهای بین المللی سلامت
  2. قابلیت استفاده برای تقویت امواج سینگال تلفن همراه در محیط های اداری و چند طبقه
  3. جلوگیری از مصرف بیش از حد باتری گوشی موبایل ، زیرا در فضاهایی که دارای ضعف سیگنال میباشند گوشی موبایل شما همواره در حال جستجو برای دریافت  فرکانس موبایل بهتر است.
  4. مناسب برای استفاده در باشگاههای ورزشی، سالن های زیبایی ، طبقات اداری و تجاری در طبقات منفی و پوشش دهی موبایل پارکینگ ها
  5. محدود های فرکانسی که این بوستر امواج موبایل انرا پشتیبانی میکند شامل : gsm/dcs/wcdma/4g است که بازه های فرکانسی زیر را شامل میشود 890-915 و 1710-1785و 1920-1990 و 935-960 و 1805-1880 و 2110-2180 در حالت uplink  و  890-915 و 935-960و 1920-1990-2110-2180 و 2500-2570 و 2620-2690 مگاهرتز در حالت downlink

محتوای پکیج دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل مدل GW-24GDWL quad band repeater :

  1. آداپتور 9 ولت 3 آمپر
  2. کتابچه راهنمای کاربر جهت نصب راحت سیستم
  3. نرم افزار تست امواج گوشی موبایل اندروید و آیفون جهت نصب تقویت کننده موبایل فوق الذکر

لوازم جانبی مورد نیاز دستگاه تقویت موبایل فول باند :

  1. فرستنده پنلی و یا امنی با توجه به محدوده ای که سیستم در آنجا نصب میگردد (آنتن فرستنده)
  2. آنتن گیرنده امواج موبایل (آنتن گیرنده)
  3. کانکتور متناسب با کابل خریداری شده
  4. رابط دو سر نری
  5. نرم افزار تست و اندازه گیری سیگنال

مشکل آنتن دهی موبایل و ضعف امواج تلفن همراه ، غالبا برای مدیران و مالکان موسسات و شرکت ها  و صاحبان کسب و کارهای خصوصی دارای اهمیت زیادی است که بوسیله نصب دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل قابل حل شدن است ، این مشکل براحتی مرتفع میگردد .

جهت سفارش محصول با ما تماس بگیرید

سئوالات متداول و راهنمای خرید تقویت کننده موبایل

پرسش: طبقه چندم ساختمان با مشکل آنتن دهی مواجه است و نیاز به نصب سیستم تقویت کننده موبایل دارد ؟ پاسخ : هر چه طبقات بالاتر باشد ، جهت رفع مشکل آنتن دهی باید از دستگاه تقویت کننده انتن موبایل قویتری استفاده نمود و بر همین مبنا در طبقات پایین امکان حل و تقویت مکالمه بمراتب راحتتر است . پرسش: دستگاه تقویت کننده موبایل را برای یک ساختمان چند طبقه نیاز دارید و یا تنها برای یک واحد از آن ساختمان سیستم تقویت آنتن موبایل نیاز دارید و ساختمان در کل چند طبقه هست؟ پاسخ : تعداد طبقات ساختمان در انتخاب  کابلی که سیگنال آنتن گیرنده را به دستگاه تقویت کننده موبایل میرساند موثر است و قدرت دستگاه بوستر امواج تلفن همراه در میزان فضاییکه قرار بر پوشش دهی سیگنال موبایل هست موثر است .

پرسش: قیمت دستگاه تقویت آنتن موبایل فول باند چقدر است؟

جهت اطلاع از قیمت روز و دریافت لیست قیمت دستگاه های تقویت کننده سیگنال امواج آنتن دهی گوشی موبایل 2G 3G 4G 5G فول باند با شماره 02144278166 تماس بگیرید. پرسش: با کدام اپراتور موبایل مشکل دارید و ضعف سیگنال موبایل در کدام حالت از شبکه آن اپراتور است(3g، 4g، 2g)؟ پاسخ : بر حسب اپراتوری که مورد نیاز است و نوع مشکل که مکالمه و یا دیتاست ، دستگاه تقویت امواج تلفن همراه مناسب انتخاب میگردد . پرسش: مشکل کیفیت مکالمه دارید یا کیفیت اینترنت گوشی موبایل و بوستر آنتن تلفن همراه به چه منظور مورد نیاز است؟ پاسخ : برای بالا بردن کیفیت اینترنت و سرعت دیتای موبایل ، باید از دستگاه تقویت انتن موبایل کامل تری استفاده نمود . ( از لحاظ پوشش باندهای فرکانسی) پرسش: چه مساحتی رو میخواهید آنتن تقویت موبایل نصب و  تقویت سینگال کنید  و دارای متراژی است؟(متر مربع) پاسخ : متراژ مساحت مورد نیاز ، تعیین کننده قدرت دستگاه بوستر آنتن میباشد پرسش: مشکل قطعی کامل آنتن دهی موبایل دارید یا آنتن دهی ضعیف و یا آنتن به یکباره پرش دارد؟ پاسخ : ضعف آنتن دهی گوشی موبایل و یا نبود سیگنال بمراتب راحت تر مرتفع میگردد به نسبت مکانهایی که در آنتن به یکباره میپرد و دارای تداخل فرکانسی امواج موبایل است .

پرسش: آیا این دستگاه برای تقویت آنتن دهی موبایل همراه اول مناسب است؟

بوستر موبایل مورد نظر به دلیل پشتیبانی از دامنه های فرکانسی 900/1800/2100 توان تقویت فرکانس‌های همراه اول را در تمامی حالات 2g/3g/4g داراست. به همین دلیل یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب‌های تقویت آنتن دهی همراه اول است.

پرسش: آیا این دستگاه برای تقویت آنتن دهی موبایل ایرانسل مناسب است؟

اپراتور ایرانسل برای پوشش دهی شبکه دیتا و پوشش مکالمه خود از باندهای فرکانسی gsm/dcs/3g برای ارسال امواج خود بهره میبرد که بوستر تقویت کننده گوشی موبایل مدنظر هم قابلیت ساپورت تمامی باندهای ذکر شده را دارد. به همین دلیل یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب‌های تقویت آنتن دهی ایرانسل است.

پرسش: آیا این دستگاه برای تقویت آنتن دهی موبایل رایتل مناسب است؟

اپراتور رایتل ، از باند فرکانسی 2100 یا 3g برای پوشش دهی دیتا و مکالمه استفاده میکند که تقویت کننده سیگنال فوق، قابلیت پشتیبانی از باند 2100 را داراست. به همین دلیل یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب‌های تقویت آنتن دهی رایتل است. محل مورد نظر که نیازمند پوشش دهی سیگنال است تا مکانی که دارای آنتن دهی قابل مکالمه است ، چقدر فاصله دارد؟ پاسخ : در داخل محدوده های شهری عموما بیشترین مسافت تا مکانی که میتوان آنتن مناسب برای ورودی دستگاه داد ، نهایتا پشت بام ساختمان است و این مورد برای انتن دهی محیط های خارج شهر میباشد ، فی المثل یک معدن که در آن محل انتن دهی در کل قطع بوده و برای حل این معضل باید ریپیتر نصب نمود  .

پرسش: محل استفاده این دستگاه تقویت آنتن موبایل کجاست؟

تقویت آنتن موبایل خانگی، اداری، سازمانی این دستگاه تقویت آنتن تلفن همراه عموما برای تقویت آنتن موبایل اداری استفاده میگردند و سیستم‌های تقویت آنتن موبایل سازمانی بدلیل قیمت بالایی که دارند ، مناسب استفاده جهت استفاده برای تقویت آنتن موبایل منزل نمیباشند . عموما تقویت آنتن موبایل خانگی دارای توان کمتر از ۲۳dbi میباشند ساکن کلانشهر هستید و یا شهر شما دارای جمعیت زیر 1000 نفر است ؟ پاسخ : در کلانشهرها امکان استفاده از دستگاههای افزایش دهنده انتن تک باند وجود ندارد و باید سیستم افزایش دهنده سیگنال با قدرت ساپورت بازه های فرکانسی بالاتر را انتخاب نمود . محل مدنظر نصب گیرنده دستگاه تقویت کننده امواج کجاست؟ پاسخ : این بدان منظور است سیگنال های دریافتی انتن گیرنده دستگاه تقویت سیگنال تلفن همراه ، نباید با امواج تقویت شده که از انتن فرستنده ارسال میگردد ، تداخل داشته باشد . پرسش: کاملترین دستگاه تقویت کننده موبایل در ایران چیست؟ پاسخ : کاملترین دستگاه های تقویت کننده امواج موبایل ، سیستم های تقویت کننده موبایل فول باند میباشند که توانایی تقویت تمام بازه های فرکانسی را دارا هستند .

پرسش: امکان خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل در تهران وجود دارد؟

بله امکان خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل در تهران ممکن است. جهت ثبت سفارش و یا دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید میتوانید با شماره تماس 02144278166 لازم بذکر است که تمامی هم وطنان عزیز از جمله کرج، مشهد، تبریز، شیراز،اصفهان و... قادر به ثبت سفارش می باشند. پرسش: آیا یک دستگاه تقویت کننده موبایل میتواند امواج تمامی اپراتور ها را تقویت نماید؟ پاسخ : بله ، بوسترهای مخابراتی فول باند ، قادر به تقویت فرکانس تلفن همراه در تمامی اپراتورها و تمامی بازه های فرکانسی میباشند . برای تقویت امواج 4G اپراتورهای همراه اول و ایرانسل کدام باند رو باید تقویت کرد؟ پاسخ : امواج 4g همراه اول و 4g ایرانسل ، بر روی باند dcs و یا همان محدوده فرکانسی 1800 ارسال میگردد یعنی تقویت کننده سیگنال موبایل دوباند قادر به انجام این عمل میباشند و لازم نیست که از تقویت کننده های موبایل فول باند برای این منظور استفاده گردد .

خرید دستگاه تقویت انتن دهی موبایل  GW-24GD

تقویت کننده سیگنال موبایل 4 باند اپراتورهای همراه اول،ایرانسل،رایتل 3g  و 4g را ساپورت میکند . این دستگاه با توان خروجی 27 dbm  مناسب برای مکان هایی که تعداد کاربر و تعداد اپراتورها زیاد هستند می باشد. هر دستگاه تقویت انتن موبایل نیاز به یک انتن فرستنده indoor antenna  و یک آنتن گیرنده outdoor antenna  و کابل مصرفی است . میزان افزایش قدرت آنتن دهی بسته به میزان توان خروجی دستگاه ، میزان سیگنال ورودی به دستگاه و کابل مصرفی در طول مسیر دارد .

تقویت کننده آنتن موبایل 4G دستگاهی است که قدرت سیگنال آنتن تلفن همراه شما را افزایش می دهد. این برای کار با تمام شبکه های 4G طراحی شده است و می تواند سیگنال ها را در تمام باندهای فرکانسی مورد استفاده توسط شبکه های 4G تقویت کند. این بدان معنی است که شما می توانید آن را با هر حامل و در هر مکانی استفاده کنید.

تقویت کننده با گرفتن سیگنال ضعیف از آنتن و تقویت آن قبل از ارسال آن به تلفن شما کار می کند. این می تواند کیفیت تماس های شما را بهبود بخشد، سرعت داده را افزایش دهد و تماس های قطع شده را کاهش دهد.

output Power

Gain  ( dB)

Frequency range

Uplink 10-15

Downlink10-20 

Uplink Gp≥65

Downlink Gp≥70 

GSM900+DCS1800+3G+4g

uplink890-915/1710-1785

1920-1980/ 2500-2570MHz

Downlink935-960/1805-1880

2110-2170/2620-2690MHz

 

Noise figure

Manual Gain Control

Automatic Gain Control

≤6dB

31dB/1dB Step

>20dB

 

Power supply

Operating Temperature

Time Delay

Input AC90~264V

output DC10V/7A

-10°C~°55C

≤1.5μs

 

Weight

Installation Type

Size mm

10Kg

Wall Installation

250x360x52

Reviews

Grade 
1396-10-20

کیفیت بالایی داره

دستگاه تقویت کننده موبایل فول باند بالا ، میتونم بگم که بهترین دستگاه تقویت کننده موبایل هستش که اینترنت و انتن دهی موبایل رو رو همه شبکه ها و همه اپراتورها تقویت میکنه و دارای بالاترین کیفیت بین بقیه دستگاههاست

    Write your review!

    Write a review

    تقویت کننده آنتن موبایل 4G فول باند

    تقویت کننده آنتن موبایل 4G فول باند

    ویژگی‌های قطعه تقویت کننده آنتن دهی گوشی موبایل 4G فول باند:

    1. افزایش سرعت اینترنت در حالت 3G  و 4G تمامی اپراتورها
    2. پشتیبانی از تمام اپراتورهای سیگنال موبایل در کشور از جمله ایرانسل همراه اول رایتل
    3.قابلیت تنظیم سیگنال موبایل ورودی بر حسب کیفیت سیگنال تقویت شده

    لوازم