لوازم جانبی

لوازم جانبی

محصولات و لوازم جانبی در نصب تجهیزات مخابراتی و تقویت آنتن موبایل

در نصب تجهیزات آنتن دهی تلفن همراه ، علاوه بر بوستر تقویت کننده موبایل ، شما نیاز به آنتن گیرنده و فرستنده و کابل کواکسیال و کانکتور مرتبط با همان کابل و نیز اسپلیتر و .... را دارید که در این دسته بندی موبایل امپلی فایرز ، اقدام به ارائه این تجهیزات مینماید .

لوازم جانبی 42 محصول وجود دارد.

زیرشاخه‎ها

  • آنتن فرستنده indoor...

    کاربرد آنتن فرستنده در پروژه های تقویت آنتن موبایل

    آنتن های فرستنده که وظیفه انتشار سیگنال تقویت شده در دستگاه تقویت انتن موبایل را بر عهده دارد

    از انواع مختلفی برخوردار است که در که بسته محیط ، این آنتن ها را انتخاب میکنیم . در محیط هایی که سیگنال را میخواهیم از یک سمت به محیط پرتاب کنیم ،

    از آنتن PATCH PANEL 

    و در صورتیکه بخواهیم سیگنال را از وسط به کل محیط نشر دهیم ، از آنتن های قارچی بهره میبریم . 

  • Antenna receiver

    آنتن های گیرنده یا Antenna receiver

    از مهمترین ارکان تقویت کننده آنتن موبایل است . تنظیم آنتن های گیرنده عمده زمان را در هنگام نصب این سیستم ها به خود اختصاص میدهد . مدل های مختلف این آنتنها ، از قدرت های مختلفی در دریافت سیگنال موبایل و امواج اینترنت برخوردارند و بسته به نوع سیگنال و کیفیت امواج دریافتی ، قادریم بهترین آنتن را انتخاب نماییم . 

    بوسیله نرم افزار تقویت کننده سیگنال موبایل ( که تلفظ صحیح آن نرم افزار تست آنتن موبایل ) است ، میتوانیم آنتن خود را در بهترین جهت قرار دهیم . 

  • Connector

    کانکتور

    و یا پایانه در انتهای کابل های کواکسیال و یا کلیه کابلهای هم محور در صنعت ارتباطات مورد استفاده قرار میگیرد . به توجه به مدلهای مختلف کابل هم محور در بازار و تفائت های این کابلها با یکدیگر ، کانکتورهای متفاوتی نیز وجود دارد .

    کانکتورهای lmr، ksr انواع کانکتورهای مخابراتی کابلهای rg و کانکتورهای مخصوص کابلهایfeeder  و هلیاکس

  • Splitter

    کارایی اسپلیترها  Splitter

    اسپلیتر ها، قطعاتی هستند که عمل تفکیک امواج صوتی و اینترنت،را بر روی خطوط تلفن انجام میدهند ولی در زمینه تجهیزات تقویت کننده آنتن موبایل ، وظیفه تقسیم سیگنالهای تقویت شده در دستگاههای تقویت آنتن موبایل و تخصیص این امواج تقسیم شده بین فرستنده های نصب شده در محیط را دارند و به عنوان مقسم از آنها استفاده میگردند . اسپلیترها بسته به میزان فرستنده مورد نیاز در محیط انتخاب میشوند . splitterهای یک به دو ، یک به سه و ..... از انواع مختلف اسپلیترهاست .  

  • کابل کواکسیال

    کابل کواکسیال جهت پروژه های مخابراتی



    عرضه انواع کابل های مخابراتی در شرکت موبایل آمپلی فایرز ، بر حسب نیاز مشتری، پارامترهای موجود و بیشترین بهره وری انجام میگردد . جهت خرید کابل کواکسیال ، گرفتن استعلام قیمت کابل کواکسیال rg58 , lmr400 , ksr400, rg213  و سایر کابل های مخابراتی با ما در تماس باشید .

در هر صفحه
نمایش 13 - 24 از 42 مورد
نمایش 13 - 24 از 42 مورد